طرب هيتس | صور, برامج, العاب, تعارف, ابراج, تسوق, فوركس,
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Admin
Admin
صاحب الموقع
صاحب الموقع
ذكر
تاريخ الميلاد : 30/09/1990
شكرا : 5854
https://tarabhits.alafdal.net

ليــــــه يــــــــا امــ  الــدنيـــا : فيلم حزين  من تمثيل:  ا سلام الجندى واخراجى Empty ليــــــه يــــــــا امــ الــدنيـــا : فيلم حزين من تمثيل: ا سلام الجندى واخراجى

السبت أبريل 04, 2009 9:31 pm

الفيلم ده يا جماعه عبارة عن مقطع بسيط
من تمثيل صديقى اسلام الجندى
واخراجى
وانا اللى عامل
المونتاج
والقصه والفكرة لى اسلام الجندى

ليــــــه يــــــــا امــ  الــدنيـــا : فيلم حزين  من تمثيل:  ا سلام الجندى واخراجى _o10

ليــــــه يــــــــا امــ  الــدنيـــا : فيلم حزين  من تمثيل:  ا سلام الجندى واخراجى Uuoo0210

الفيلم بيتكلم عن الناس الغلابه
الفيلم فكرة اسلام الجندى ودى يا جماعه
حاجه كانت جوانا وحبينا نطلعها بس بشكل فنى وجميل ومؤثر
انا منتظر تعليقاتكم على الفيلم لان لو عجبكم هنعلم حاجه انشاء الله تفيد الناس زى دى
هنتكلم عن المواصيع اللى بتمس الشباب وكده يارب يعجبكم

تعليقك يهمنا جدا

وقول رئيك فى تمثيل اسلام

شاهد الفيلم من اسفل

SHOSHO WAHEED
SHOSHO WAHEED
عضو جديد
عضو جديد
انثى
تاريخ الميلاد : 14/09/1983
شكرا : 4

ليــــــه يــــــــا امــ  الــدنيـــا : فيلم حزين  من تمثيل:  ا سلام الجندى واخراجى Empty رد: ليــــــه يــــــــا امــ الــدنيـــا : فيلم حزين من تمثيل: ا سلام الجندى واخراجى

الجمعة أبريل 10, 2009 11:18 am
انا اسفة انى اقول ان الموضوع كلة محتاج اتقان اكتر من كدة وتمثيل افضل فية اتقان وتجارب اكثر لكى يظهر العمل الفنى بشكل فية مصداقية ويمس القلب بشكل اكبر ونشعر حقيقى بأنة بيمسنا مش مجرد موسيقى حزينة
وصور لمشاهد واقعية من المجتمع نراها يوميا وليس بجديد علينا رؤيتها
انا لا اريد ان يزعل منى احد ولكن انا اقول رأى وبكل صراحة وهو مجرد رأى واتمنى لكم جميعا التوفيق وان يكون العمل القادم هو عمل نشعر فية بالمصداقية واشكركم جميعا
Admin
Admin
صاحب الموقع
صاحب الموقع
ذكر
تاريخ الميلاد : 30/09/1990
شكرا : 5854
https://tarabhits.alafdal.net

ليــــــه يــــــــا امــ  الــدنيـــا : فيلم حزين  من تمثيل:  ا سلام الجندى واخراجى Empty رد: ليــــــه يــــــــا امــ الــدنيـــا : فيلم حزين من تمثيل: ا سلام الجندى واخراجى

الثلاثاء أبريل 21, 2009 6:32 pm
احنا الحقيقه عاملين الفيلم بامكنيات بسيطة والمرة الجاية انشاء الله عتكون احسن من كده وهيبقا الامكنيات كويسة احنا عملناه الحقيقه علشان دى حاجه فى المجتمع عندنا مش لازم نسكت عاليها لان فى الاول وفى الاخر الفن رساله